Přeposlat Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI

K charakteristickým rysům tohoto kompaktního modelu patří výkonné čtyř- a šestiválcové motory o výkonech až 184 kW/250 k, pohon všech kol quattro, automatická převodovka S tronic, špičkové zavěšení, které dovoluje mimořádně dynamický styl jízdy, a zřetelně sportovní styling karoserie i interiéru. Audi A3 je skutečně výjimečným modelem, protože si do své kompaktní třídy přináší řadu technologií z prestižních modelů Audi vyšších kategorií. Verze Sportback se oproti základní verzi A3 nafoukla o dvojici dveří a prostorný zavazadlový prostor.

více

Výrobce:

Audi

Kategorie:

Hatchback

Řada / podřada:

A3

Články  |  Diskuze  |  Inzerce

 

Základní údaje Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI

Srovnání s jinými automobily

V katalogu 9696 automobilů

1.
2.
3.

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Základní vlastnosti Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI
Typ Hatchback
Datum výroby -
Uvedení na trh 01.6.2003
Vyráběn v letech 2004 - 2008
Délka 4286 mm
Šířka 1765 mm
Výška 1423 mm
Cena -
Fyzické parametry Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI
Pohotovostní hmotnost 1320 kg
Užitečná hmotnost 485 kg
Hmot. bržděného přívěsu 1500 kg
Počet dveří 5
Počet míst 5
Rozchod kol vpředu 1531 mm
Rozchod kol vzadu 1515 mm
Rozvor náprav 2578 mm
Min. objem zavaz. prostoru 370 litrů
Max. objem zavaz. prostoru 1120 litrů
Motor, výkon Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI
Druh motoru řadový
Umístění motoru vpředu napříč
Příprava směsi zážehový motor s přímým vstřikem
Přeplňování turbodmychadlo
Poháněné nápravy přední
Převodovka Manuální
Počet rychl. stupňů (man.) 6
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Zdvihový objem 1390 ccm
Počet válců 4
Počet ventilů 16
Točivý moment 200 Nm
Točivý moment 1500-4000 otáčky/min
Výkon 92 kW
Výkon 125 koní
Výkon 5000 otáčky/min
Maximální rychlost 203 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 9.8 s
Posilovač řízení Ano
Pohonné hmoty Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI
Druh paliva Natural 95
Objem nádrže 55 litrů
Spotřeba ve městě -
Spotřeba mimo město -
Spotřeba - kombinovaně 6.5 litrů na 100 km
Sériový rozměr pneu Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI
Sériový rozměr pneu 205/55 R 16 V
Brzdy Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI
Přední brzdy kotoučové s vnitřním chlazením
Zadní brzdy kotoučové
Standardní výbava Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI
Interiér Autorádio s CD, Posilovač řízení, Nastavitelný volant, Palubní počítač, Centrální zamykání na DO, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu
Exteriér Vyhřívaná zrcátka, Elektrická zrcátka, Zadní mlhovky, Hliníková kola (Alu kola), Zadní stěrač, Automatický spínač světlometů, Dojezdové rezervní kolo
Asistenti ABS, ESP, EBD, EBV
Klimatizace automatická
Počet airbagů 6

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

 

Související Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI

Hodnocení Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI

Hodnocení vozu Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI

Celkem

hlasů: 3

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Nahlašte chybějící vlastnost

Chybí Vám u tohoto modelu vlastnost, kterou disponuje? Napište nám o ní. Děkujeme.

 

Diskuze Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI

Diskuse ke A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI


počet příspěvků: 1

Jirka

29.07.2011 v 19:30

Přesně tuto A3 (dle techničáku byla registrovaná 1.4.2011) jsem měl včera půjčenou na služebku. Nečekal jsem od toho zázraky, ale auto mě hodně překvapilo. Krásně sedí v zatáčkách, uvnitř je díky benzínu ticho, vše důležité je po ruce. Měl jsem strach ze spotřeby, ale auto jsem dostal s plnou nádrží a po 625 najetých km (60% dálnice, 40% okresky, bez tempomatu) byla ručička palivoměru přesně na polovině = auto si vzalo cca. 28 litrů, což dělá 4,5l/100km, tedy 1,50 Kč/km při ceně Naturalu 95 34Kč/l!!! Takové náklady jsem měl naposledy s Formanem na LPG! S tempomatem si troufám říct, že by spotřeba šla rozhodně minimálně ke 4l/100km. Nutno dodat, že jsem motor nijak nevytáčel (max. 4000ot./min), jel jsem podle předpisů v Rakousku, takže 100km/h mimo obec, 130km/h dálnice. Na zařazenou 6ku motor točí asi 3000ot. při 130km/h. Zmínil bych se ještě o systému Start/Stop. Motor vypíná při zastavení a sešlápnutí brzdy při neutrálu. Opět nastartuje při sešlápnutí spojky a zařazení rychlosti. Během cesty se mi asi dvakrát stalo, že motor při pokusu o rozjezd nenastartoval. Nevím, zda to bylo jinou kombinací pedálů než systém očekával, ale prostě jsem se nerozjel. Poprvé jsem to přešel, ale když se to stalo podruhé, systém jsem vypnul (tlačítko pod rádiem, vedle vypínání ESP). Během jízdy jsme projeli dvě docela mohutné přeháňky a nějakým způsobem se mi povedlo nastavit cyklovač zadního stěrače, takže ten stíral ještě celou cca. hodinu, než jsme dorazili domů, protože jsem jej nedokázal vypnout. Auto jsem opouštěl těžce. S rozumnou výbavou (klima, tempomant, vyhřívaná sedadla, parkovací systém, atd.) stojí přes 700 tisíc, což mi za auto nižší střední třídy přijde přehnaně moc. To nespraví ani (často přeceňovaná) image čtyř kruhů). Za 500 tisíc bych ale dvakrát neváhal.

Odpovědět

 

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.